Portret de Wedding Planner

 Mulţi oameni mă întreabă cu ce mă ocup, cu ce se „mănâncă” profesia de wedding planner.

Din experienţa mea, pot spune că persoana care coordonează o nuntă e motorul din culisele evenimentului, care are grijă ca totul să meargă pe roate. Bine, e o explicaţie scurtă, însă esenţa e aceasta.
Dar, cum ar trebui să arate un wedding planner profesionist?
Am indentificat unele calităţi pe care le cred importante pentru cineva care vrea să ajute mirii ca nunta să fie conform aşteptărilor lor. 

 

 

 

Ţinuta

Nu este un dress code fixat în cui, dar ţinuta unui wedding planner e importantă. Ea trebuie să fie comodă, să inspire profesionalism şi seriozitate.

La multe nunţi organizate de mine am optat pentru ţinute cocktail, black tie, dar şi asortări de rochii midi cu sacouri.

Apoi, e important pentru a avea un ecuson în care să menţionezi numele şi funcţia ta pentru ca lumea să ştie cine e prezent la nuntă.

Coafura şi machiajul să fie discrete pentru a nu răpi din strălucirea miresei sau altor invitaţi la nuntă.

Nu uita, eşti la muncă, nu la distracţie!

 


 

Obiecte utile

Situaţiile imprevizibile te însoţesc peste tot. Din acest motiv anticipez unele momente şi mă pregătesc pentru o potenţială soluţie.

Nu îmi lipsesc: şerveţele umede, uscate, ac, aţă, oglindă, câteva produse cosmetice, telefon, powerbank, mapă, foi, pix, lista cu numerele de telefon ale persoanelor –cheie de la petrecere, o sticlă cu apă, scoci etc.

 

 

Punctualitate şi flexibilitate

Mereu respect timpul meu şi cel al altor persoane. Coordonez desfăşurătorul nunţii cu mirii, prestatorii de servicii, cu agenda mea.

"Time is money", cum spun englezii. Sunt conectată cu toţi cei care sunt implicaţi la bunul mers al petrecerii pentru ca să îşi îndeplinească bine taskurile pe care le-am stabilit.

 

 

O reputaţie ireproşabilă

Sunt foarte atentă la imaginea pe care o promovez.Fie că vorbim de presă, reţele de socializare, interacţiunea cu oameni diverşi mereu adopt o atitudine profesionistă şi diplomată.

Sunt omul comunicării eficiente.

 

 Enjoy your Wedding!