Time managementul nunții tale

Oricât de mult nu ne-am dori să oprim clipele minunate, e imposibil. 

Dar, putem să profităm rațional de timpul pe care îl avem, regulă valabilă și pentru nunțile noastre. 

Special pentru viitorii însurăței am pregătit un plan de gestionare corectă a timpului dedicat acestei zile magice.

 

Stabilirea dăților importante

Să recunoaștem, programările dedicate nunților se fac înainte cu cel puțin un an. Fluxul de asemenea evenimente e unul masiv. Când doriți să stabiliți dățile importante pentru nuntă ( ziua evenimentului, a cununiilor ( în caz că doriți să fie în zile diferite)) se va ține cont de perioada posturilor, de prezența fizică a persoanelor-cheie pentru nuntă, de ofertele și promoțiile ce vă dă ocazia să economisiți la anumite servicii. Amânarea acestei acțiuni duce la riscul de a nu găsi ceea ce căutați pentru evenimentul vostru de suflet. 

Alegerea prestatorilor de servicii

Și pe aceștia trebuie să îi abordezi cu un an înainte de nuntă. Nu, nu exagerăm. În zilele noastre o parte dintre cupluri aleg și zile de luni sau marți pentru acest eveniment, iar ca să prinzi o zi de weekend trebuie să alegi cu mare grijă și cu mult timp înainte. 

Cununia religioasă și civilă în zile diferite

Sunt cupluri care optează pentru oficializarea acestor evenimente în zile diferite decât cea a nunții. E un mod de a avea mai mult timp alocat petrecerii în ziua evenimentului. În primul rând, nu ai parte de două griji în plus ( cele două cununii), ai răgaz pentru a face mai multe fotografii ce vor rămâne amintiri și să ai parte de un chef de zile mari. În plus, nu trebuie să te scoli foarte devreme pentru programarea de la salon. 

O săptămână înainte de eveniment

Îți sugerăm, cu o săptămână înainte de eveniment să ai timp dedicat în exclusivitate pregătirii pentru nuntă. Contează să nu te stresezi și să ții situația sub control.


În continuare, vă prezint o listă în care am inserat etapele nunții și specificul fiecăreia:


Prima etapă – Baza

1.Wedding planner/coordonator

2.Locație 

3.Muzică ( Lăutari, band, cvartet, fanfară, interpreți invitați, Dj) 

4.Servicii foto și video 

5.Maestru de ceremonii 

6.Dansatori/ animatori/ actori/ mimi/balerini

7.Cununia religioasă și civilă. Pentru ambele cununii trebuie să depuneți o cerere cu o lună până la eveniment la Biserică, respectiv la OSC.

 

Etapa 2 – Creativitate

1.Imaginea miresei ( machiaj, coafură, vestimentații ( rochie la cununie/rochie la nuntă), accesorii, încălțăminte, jartieră)

2.Imaginea mirelui (frizură, vestimentație, accesorii, încălțăminte) 

3.Decorul nunții ( invitații, papetărie, floristică, buchetul miresei, butoniere, elemente de decor)

4.Selectarea locațiilor pentru ședința foto, love story ( în țară sau peste hotare)

5.Concept pentru cununia civilă în aer liber.

6.Divertisment ( transport/ oglindă selfie/ cabină foto, magicieni, baloane, artificii, efecte de fum, fluturi, porumbei, baloane de săpun, jocuri interactive, panouri led, prezentare slide show, poze magnet, mărturii, dansul mirilor. 

7.Candy bar, cocktail bar, tortul miresei, colaci, jemne, chesse& prosciutto fourchette


Etapa 3- Planul final al evenimentului 

1.Confirmarea numărului exact de invitați/persoane cheie ale nunții ( rudele mirilor, miresei, nașilor)

2.Oferirea scenariului complet prestatorilor/administrației localului 

3.Desfășurătorul zilei ( salonul de frumusețe, cununia civilă/religioasă, ședință foto, locația nunții) 

4.Scenariu ( analiza obiceiurilor și tradițiilor de nuntă):

 - Întâmpinarea mirilor, nașilor, socrilor (prosop/colac/sare/vas cu dulceață sau miere/ cupe cu șampanie)

 -Legatul nașilor ( două prosoape)

 -Colacul miresei împodobit cu flori 

 -Spălatul mâinilor (ulcior, bol, prosoape de mână) 

 -Darul pentru nași (2 colaci acoperiți cu un prosop) 

 -Încuscrirea ( 4 colaci acoperiți cu prosop) 

 -Dezbrăcatul miresei (darul pentru proaspeții însurăței)

5.Comunicarea cuplului cu wedding plannerul/ prestatorii de servicii.

6.Revizuirea bugetului pentru ziua evenimentului


Detalii importante: 

1.Transport adițional pentru darurile mirilor 

2.Caserole/pungi 

3.Vestimentație de schimb

4.Rezervări hotel 

5.Trusa wedding planner


În ziua nunții trebuie să fiți ambii relaxați fizic și emoțional, e momentul când se organizează una dintre cele mai tari petreceri din viața voastră. Recomand cu o zi înainte de eveniment să vă petreceți timpul la o saună, un SPA. Delegați sarcinile importante coordonatorului/organizatorului evenimentului.


Nunțile sunt diferite, au scenarii diverse. Tradițiile variază de la o zonă geografică la alta, de la o cultură la alta. Scenariile acestor evenimente se concep și se coordonează în funcție de ceea ce vă doriți. În acest material am redat succint obiceiurile și scenariile specifice unei nunți clasice. 

Apelați la profesioniștii în domeniu care vă vor răspunde la toate întrebările și vă va ajuta să creați scenariul dorit de voi. 

Iubiți-vă!

Enjoy your wedding!



Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.