Mulţi oameni mă
întreabă cu ce mă ocup, cu ce se „mănâncă” profesia de wedding planner.
Din
experienţa mea, pot spune că persoana care coordonează o nuntă e motorul din
culisele evenimentului, care are grijă ca totul să meargă pe roate. Bine, e o
explicaţie scurtă, însă esenţa e aceasta.
Dar, cum ar trebui să arate un
wedding planner profesionist?
Am indentificat unele calităţi pe care le cred
importante pentru cineva care vrea să ajute mirii ca nunta să fie conform
aşteptărilor lor.
Ţinuta
Nu este un dress code fixat
în cui, dar ţinuta unui wedding planner e importantă. Ea trebuie să fie comodă,
să inspire profesionalism şi seriozitate.
La multe nunţi organizate de mine am optat pentru ţinute cocktail, black
tie, dar şi asortări de rochii midi cu sacouri.
Apoi, e important pentru a avea
un ecuson în care să menţionezi numele şi funcţia ta pentru ca lumea să ştie
cine e prezent la nuntă.
Coafura şi machiajul să fie discrete pentru a nu răpi
din strălucirea miresei sau altor invitaţi la nuntă.
Nu uita, eşti la muncă, nu
la distracţie!
Obiecte utile
Situaţiile imprevizibile te
însoţesc peste tot. Din acest motiv anticipez unele momente şi mă pregătesc
pentru o potenţială soluţie.
Nu îmi lipsesc: şerveţele umede, uscate, ac, aţă,
oglindă, câteva produse cosmetice, telefon, powerbank, mapă, foi, pix, lista cu
numerele de telefon ale persoanelor –cheie de la petrecere, o sticlă cu apă,
scoci etc.
Punctualitate şi flexibilitate
Mereu respect timpul meu şi
cel al altor persoane. Coordonez desfăşurătorul nunţii cu mirii, prestatorii de
servicii, cu agenda mea.
"Time is money", cum spun englezii. Sunt conectată cu
toţi cei care sunt implicaţi la bunul mers al petrecerii pentru ca să îşi
îndeplinească bine taskurile pe care le-am stabilit.
O reputaţie ireproşabilă
Sunt foarte atentă la
imaginea pe care o promovez.Fie că vorbim de presă, reţele de socializare,
interacţiunea cu oameni diverşi mereu adopt o atitudine profesionistă şi diplomată.
Sunt omul comunicării eficiente.
Enjoy your Wedding!